החלה הגשת הרשימות: אלי אבידר ו"המחנה הממלכתי" הגישו את רשימותיהם

אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on החלה הגשת הרשימות: אלי אבידר ו"המחנה הממלכתי" הגישו את רשימותיהם

נציג הליכוד בוועדת הבחירות אמר לאבידר: "אני מקווה שתרוץ עד הסוף" | גנץ לאחר הצגת רשימתו: "רשימה של שליחי ציבור איכותיים, ממלכתיים, מחוייבים לאזרחים שנחושים לשנות"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המפלגות השונות החלו היום (רביעי) בהגשת רשימותיהן לבחירות לכנסת ה-25, לוועדת הבחירות המרכזית. ההרשמה תיסגר מחר (חמישי) בערב. הבחירות עצמן יתקיימו כזכור בעוד כחודש וחצי, ב-1 בנובמבר.

עד כה הגישו את רשימותיהן: רשימת אנחנו, ישראל חופשית, קול הסביבה והמחנה הממלכתי.

השר לשעבר אלי אבידר הגיש כאמור את רשימתו "ישראל חופשית". במקום השני הוצב רפי רותם, לירי שביט בורק – עיתונאית עצמאית ופעילה למען שקיפות, עו״ד חיים שצ׳ופק – חושף שחיתות, אבי אסיאס, מראשוני מחאת כיכר גורן ומועמדים נוספים.

אבידר: "לפני מספר רגעים הגשנו בהתרגשות לועדת הבחירות רשימה איכותית, מגוונת אשר תואמת את הערכים הליברליים של המפלגה. כל מועמדת ומועמד מביאים מהנסיון שלהם בחשיפת שחיתות, במחאות השונות והמאבק בלתי מתפשר לטוהר המידות. הרשימה הזו תחזיר את אמון הציבור שאבד במהלך ממשלת השינוי".

נציג הליכוד בוועדת הבחירות אמר לאבידר בשעשוע: "אני מקווה שתרוץ עד הסוף". אבידר השיב: "אנחנו רוצים לרוץ עד הסוף". חבר הוועדה ח"כ איתן גינזבורג מחה על הכנסת הפוליטיקה אל הוועדה.

המחנה הממלכתי ביקשה להמשיך עם האותיות ״כן״, ששימשו את מפלגת ׳כחול לבן׳ בבחירות לכנסת ה-24. לאחר הגשת רשימת המחנה הממלכתי, אמר השר בני גנץ: "המחנה הממלכתי הגישה היום את רשימתה לכנסת, רשימה של שליחי ציבור איכותיים, ממלכתיים, מחוייבים לאזרחים שנחושים לשנות. אחרי הבחירות נקים ממשלה רחבה ויציבה שתעבוד למען כל אזרחי מדינת ישראל".

בהמשך היום, בשעה 15:15 יגיעו יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ ויו״ר עוצמה יהודית ח״כ איתמר בן גביר למשכן הכנסת על מנת להגיש את רשימתם. לעת עתה ללא נעם.

מוקדם יותר פורסם כי ראש הממשלה לשעבר בנימין ‏נתניהו נכנס לפגישה בביתו של הרב צבי טאו, המנהיג הרוחני של מפלגת נעם, כדי לשכנע אותו שלא להתמודד עצמאית בבחירות. זאת לאחר הודעת נעם אמש על הכוונה לרוץ עצמאית בעקבות ההצעה להשתלב במקום ה-11 ברשימה המאוחדת של סמוטריץ' ובן גביר.



0 תגובות